BrosNor, o poveste antreprenorială cu noroc
Din hățișul fiscalității și al birocrației românești încă se mai nasc povești antreprenoriale. Pentru că Noi credem în oameni și în ideilor lor, am avut curiozitatea să descoperim povestea BrosNOr, o poveste născută din dragoste de artă, cu tradiție și meșteșug florentin moștenit de la bunici.
Cum a început povestea BrosNor? Cine se ascunde de fapt în spatele acestei povești?
Povestea BrosNor a debutat în anul 2015 chiar înainte de Craciun. În vara aceluiași an m-am căsătorit. Pentru că am vrut să avem o nuntă unică am hotărît împreună să organizez totul personal, ocupându-mă de fiecare detaliu, de la invitațiile de nuntă și aranjamente florale până la detaliile vestimentare.
În urma acestui eveniment am primit atât de multe feedback-uri pozitive încat am decis să demarez un proiect handmade.
Sunt actor de meserie, trăiesc arta, o respir prin fiecare por, mi-am dorit sa aduc unicitate in lume. Nu am demarat proiectul acesta pentru a mă îmbogăți. L-am demarat din iubire și pasiune pentru unic și estetic. Așadar Cristina Gazner – Cristescu este cea care a creat Universul BrosNor – Handmade DeLuxe & dedicated Workshops, pornind de la o nuntă de vis, într-un septembrie de poveste.
De la nunta de vis până la talentul moștenit de la bunicii mei și tehnicile învățate de la ei….eheee….este poveste lungă!
Bunicii mei s-au ocupat o viata cu meșteșugul pielariei. Maiestria de a crea obiecte legate în piele sau matase am deprins-o de la ei. Azi sunt mândră că mă aflu printre singurele fiinte din lume care mai știu să lege un album folosind legătura florentina (utilizată în legatoriile din Florența cu mult timp în urmă, pentru a lega primele cărți bisericesti), știu să fac obiecte din piele precum casete de bijuterii, știu să tratez pielea și să o pregatesc pentru lucru.
Este o meserie care încet-încet este dată uitarii, deoarece îți cere mult timp și răbdare, iar în secolul vitezei puțini își mai acordă răgazul de a crea cu rabdare o poveste.
Fiecare creație BrosNor înseamnă poveste după poveste. Eu nu creez produse, eu creez artă. Noi dăm viață creațiilor BrosNor în studioul de creație, oferind unicitate și autenticitate.
Atingând o creație BrosNor, primești amprenta sufletului meu în Ființă!
Care este mesajul pe care vrei sa îl transmiți prin acest brand?
Mesajul este simplu, dar nu are aceeași magie dacă nu cunoști povestea din spate. Cu ceva vreme în urmă, în România au fost aduse relicvele lui Buddha și am avut fericita ocazie sa le contemplu și să meditez în aceeași încăpere în care erau expuse. Am meditat la menirea mea în această lume.
Atunci, am avut o revelație, practic am consteintizat și am simtit unul dintre cele Patru Adevăruri Nobile „Exista atâta Suferință în Lume!”
Din acea clipa am știut că menirea mea este să aduc bucurie în jurul meu și că trebuie să găsesc Calea de a face acest lucru. La acel moment nici nu știam că sunt în stare să creez atât de multe. Știam că prin Artă pot aduce bucurie (meseria mea fiind actoria și având la activ peste 15 ani de canto). Ulterior, când am creat BrosNor, mi-am dat seama că în acest fel aduc fericire celor din jur. Așadar, mesajul pe care doresc sa îl transmit prin brand-ul meu este simplu: „Orice formă de Artă aduce bucurie în viață!”
Care este valoarea investiției în acest proiect și în cât timp estimați că o veți amortiza?
Având în vedere că vorbim despre creații de artă în marea lor majoritate, ca oricare artist, îmi este dificil să fac estimari de acest tip, dar, de regulă, investiția este amortizată în momentul achiziției creației. În ceea ce privește comenzile pentru evenimente sau obiecte, acestea sunt preluate doar cu avans și nu există vreun risc al investiției inițiale.
Dacă vorbim despre o extindere a activității, atunci e vorba despre un plan de afaceri, bine structurat, documentat și care prezintă în detaliu fiecare detaliu al posibilei investiții.
Cum ați ales numele de BrosNor?
BorsNor este un acronim de la Broscuța Norocoasa. Este vorba despre acea țestoasă mitică, legendară, nemuritoare, pe numele ei Akupara. Akupara poartă pe carapacea ei patru elefanți care poartă la rândul lor în spate Universurile. Țestoasa mitică este un simbol al vieții, al fertilității, al înțelepciunii, al evoluției și al faptului ca lumea se afla într-un echilibru perfect.
Unde sunt realizate produsele? Colaborați cu designeri?
Creațiile BrosNor sunt realizate în studioul de creație BrosNor. Uneori, atunci când există comenzi de mai mult de 50/60 de bucati, colaboram cu designeri sau voluntari care ne ajuta la înfăptuirea proiectelor BrosNor.
Unde te pot găsii oamenii produsele BrosNor?
Până nu de mult, creațiile BrosNor au fost expuse la un restaurant din Capitala, într-un concept unic de seri – eveniment. În prezent suntem în discuții cu câteva Galerii de Artă și locații care sa ne preia o parte din creatii spre a fi expuse pentru achiziționare.
Creatiile BrosNor sunt disponibilie de asemenea și on-line, pe site-ul nostru www.brosnor.com.
Care sunt cele mai căutate produse? Care este plaja de prețuri?
Activitatea BrosNor este împărțită în cinci segmente.
BrosNor DeLuxe produce obiecte de arta, BrosNor Family ofera obiecte de uz casnic, accesorii utilizate în saloane de coafura si cosmetica, produse pentru birou, BrosNor Events creeaza aranjamente florale, papetarie handmade caligrafiata integral manual, precum si obiecte manufacturate la comanda pentru nunti, botezuri, aniversari, diverse sarbatori religioase sau legale si se ocupa cu organizarea de evenimente, BrosNor Workshops organizeaza ateliere Zen, iar BrosNor&Partners se ocupa cu management-ul relatiilor de business cu partenerii, colaboratorii si voluntarii BrosNor.
Dintre toate segmentele, BrosNor Family este segmentul cel mai îndrăgit al companiei, pentru că este mult mai accesibil publicului larg.
Creațiile BrosNor pornesc de la 60 Ron ajungand până la sute de euro, în funcție de complexitatea realizării și procesul de producție, de materialele folosite și timpul necesar executiei.Dacă vorbim de pachete de nuntă, acestea au preturi personalizate, în funcție de bugetul clientului.
Care sunt planurile de dezvoltare pentru BrosNor?
BrosNor este un brand tânăr dar care are alături parteneri puternici ce îl susțin și alături de care dezvoltă proiecte frumoase, respectând principiul după care se ghidează: să aducă fericire în jur prin ceea ce întreprinde.
Alături de ATCA-Asociația de Terapie Comportamentală Aplicată aducem bucurie micuților afectați de TSA-Tulburare din Spectrul Austist prin atelierele organizate săptămânal la centrul lor, împreună cu Biblioteca Metropolitană București avem un parteneriat prin care oferim săptămânal atelierele ZenAbstractArt adolescenților și seniorilor, din septembrie demarăm proiecte alături de BRCC-British Romanian Chamber of Comerce.
Avem onoarea și bucuria ca începând cu luna august, în parteneriat cu Fundația Principesa Margareta a României, să sustinem proiectul „Tinere Talente”, lansând cu această ocazie BrosNor ArtDon.
Pentru că am constatat că sunt mulți creatori de frumos nu știu să își pună în valoare creațiile noi ne propunem să îi ajutăm pe cei care doresc să își creeze un brand și să își promoveze elegant creațiile sau produsele.
Va multumesc.
Cu drag, Cristina Gazner-Cristescu,
Owner & Artist Designer at BrosNor