Strategii de înfrumusețare. Program pentru sprijinirea industriei de beauty

 

 Misiune

ANNA dorește să vină în sprijinul membrilor săi, participanți activi în industria înfrumusețării urmărind mai multe direcții:

  • anihilarea concurenței neloiale;
  • furnizarea de educație complementară;
  • furnizarea informațiilor de calitate;
  • propuneri legislative și non-legislative;
  • organizare de evenimente;
  • consultanță juridică, fiscală, antreprenorială, managerială, de marketing.

ANNA este singura organizație care își propune să aducă într-un singur loc:

  • antreprenorii;
  • profesioniștii;
  • distribuitorii;
  • furnizorii de formare profesională.

 

 Diminuarea concurenței neloiale

În ceea ce privește concurența neloială ne lovim de trei aspecte foarte importante:

  • prețurile de dumping practicate de antreprenori;
  • recrutarea personalului;
  • munca la negru (post închiriat/acasă)

Propuneri:

  • promovarea integrității în saloanele de înfrumusețare;
  • micșorarea tendinței de migrare prin crearea unei baze de date a angajaților;
  • campanii de promovare în mass media referitoare la pericolul la care se expun clienții care acceptă să primească servicii în spații neamenajate corespunzător.

 

 Furnizarea de educație complementară

Să fii antreprenor înseamnă să fii într-o formare profesională continuă. La fel și să fii lucrător în acest domeniu. În acest sens, ANNA își propune să dezvolte acest segment.

Propuneri:

  • tipărirea unui „ghid de bune practici” adresat antreprenorului;
  • tipărirea a unui „ghid de etică profesională” adresat lucrătorilor;
  • tipărirea unui „ghid” care să conțină reglementările UE actualizate;
  • organizare de cursuri non-formale;
  • facilitarea participării la cursuri de formare profesională;
  • încheierea de parteneriate strategice având ca scop realizarea de studii de cercetare cu ajutorul cărora să stabilim noile tendințe, să putem face analize comparative care să evidențieze atât oportunitățiile cât și obstacolele, pentru a obține date care să ajute membri să adopte decizii favorabile dezvoltării afacerii;
  • continuarea programului „Vreau să fiu profesionist!” al cărui scop este promovarea meseriilor dedicate domeniului în randul

 

 Furnizarea informațiilor de calitate

Propuneri:

  • crearea unui site care să fie în permanență updatat și care să conțină informațiile necesare unei bune desfășurări a activității;
  • realizarea unui calendar național care să conțină toate evenimentele ce privesc domeniul înfrumusețării;
  • organizarea de evenimente de socializare;
  • promovarea în cadrul site-ului a secțiunii de link-uri către toate organizațiile profesionale din domeniu;
  • organizarea unei secțiuni de cariere unde, atât angajatorii, cât și angajații să își poată depune standardele și disponibilitatea;
  • Realizarea unui forum.

 

 Propuneri legislative și non-legislative

Propuneri:

  • constituirea unui cadru legislativ pentru programul de evaluare a lucrătorului;
  • propunere de modificare a legii uceniciei;
  • propunere de modificare a sistemului de acordare a diplomei de calificare;
  • încheierea de parteneriate cu distribuitorii în vederea dezvoltării noțiunii de „comandă colectivă”;
  • dezvoltarea programelor bazate pe schimbul de experiență.

 

 Organizarea de evenimente

Propuneri:

  • organizarea de evenimente educaționale cu caracter voluntar;
  • organizarea de mese rotunde, conferințe, mastermind-uri, ;
  • organizarea de evenimente de socializare;
  • organizarea de evenimente ce au ca scop promovarea (cross-branding, barter, prezentare, expo, ).