Evită aceste 11 motive de pierdere de timp în a construi un start-up de succes

Distribuie

Atunci când începi să construiești un start-up, ultimul lucru de care ai timp este să pierzi timpul; sute de sarcini și atribuții au nevoie de întreaga ta atenție, iar fondatorul care știe să își utilizeze cel mai eficient timpul, câștigă.

I-am rugat pe unii dintre antreprenorii experimentați, ce au construit companii de succes, să ne dezvăluie problemele pe care le-au întâlnit în construirea afacerilor și să împărtășească sfaturile lor personale pentru a evita pierderile de timp.

  1. Evită respingerile

Caută „nu”. Oamenii nu se simt confortabil să îmi spună în față că nu le place ideea mea,  așa că încep a simula interesul, în loc să îmi spună că de fapt îl pierd. Pot avea o mulțime de întâlniri pe care să le consider valoroase, înainte de a realiza că nu îi pot convinge niciodată. În general, încep noi întâlniri explorând și încercând să aflu de ce trebuie să ne oprim din a discută. Jack [Dorsey] și cu mine am pus „140 de motive pentru a eșua” în prima noastră prezentare.  – Jim McKelvey & Jack Dorsey.

2&3. A nu cheltui bani pentru marketing & alergând după clienți mari mai întâi

Odată ce un start-up găsește câțiva clienți care sunt mulțumiți cu produsul și se potrivesc pe piață, antreprenoril ar trebui să înceapă investițiile în marketing. Acela este momentul în care un antreprenor trebuie să tragă cât mai tare, astfel încât concurența să nu aibă timp să îl prindă din urmă. Odată ce clienții sunt încântați de produs (în timp ce compania trebuie să rămână modestă), atunci banii ar trebui să fie cheltuiți pe marketing. Cât mai mult posibil! De asemenea, atragerea micilor clienți mai întâi este o prioritate. În general, clienții mici se decid mai rapid și îi oferă antreprenorului un fel de practică, înainte de a aborda clienți mai mari și mai complicați. – Tim Draper ( @timdraper ) ,partener fondator al DFJ.

  1. Petrecând prea mult timp încercând să salvezi bani

La început am încercat să fac fiecare lucru posibil pentru a economisi bani. De-a lungul anilor, am învățat că te poți concentra fie pe a face bani, fie pe a economisi bani – nu ambele.  Cu siguranță îți dorești să îți crească veniturile în timp ce îți scad cheltuielile, dar există o schimbare mentală atunci când operezi dintr-un loc al creației și abundenței. Dacă nu poți plăti pe cineva 20$, 50$ sau 100 pe oră pentru a te eliberă de sarcini și a reuși să te concentrezi pe alte priorități, atunci, probabil nu vei câștiga niciodată mai mult de atât. –  — Tom Shieh (@tomshieh), Chief Visionary Officer of Crimcheck

  1. Presupunând că echipa ta îți înțelege viziunea

Alergam către ținta mea și alergăm repede. Când m-am uitat înapoi, așteptându-mă să îi văd pe toți în spatele meu, am fost surprins să văd câteva persoane în pădure, pe diferite autostrăzi, parcați lângă lac, sau în alte locuri pe lângă traseu. Mi-am dat seamă că nu am împărtășit pe deplin planul meu strategic, incluzând și o explicație a faptului de ce fiecare pas este important. Distribuirea unei „declarații de misiune” și asumând că toată lumea înțelege nuanțele, este o greșeală. I-am adunat pe toți, i-am întrebat ce anume făceau și de ce, le-am recunoscut pe deplin munca, iar apoi le-am comunicat ce anume îmi doream. Apoi am alergat cu toții pe același drum și am construit o companie multi-milionară din nimic. — Jim Mathers (@thejimmathers), CEO of North American Energy Advisory, Inc.

  1. Pierzând concentrarea

A învăța să spun „nu” este una dintre primele și cele mai importante lecții pe care le-am învățat. Putem crede în mod fals că spunând „da” și făcând mai mult, vor aduce mai mult succes, dar opusul este adevărat! Deci, spune „DA” doar la acele lucruri care te ajută să înaintezi și să îți atingi obiectivele, și spune „NU” la orice altceva ce îți distrage atenția de la concentrare.  – Jon Braddock (@jonbraddock), Founder and CEO of My Life & Wishes

  1. A spune „da” la prea multe lucruri

Precum Jon, m-am infamat la prea multe lucruri. Am spus „da” la tot ceea ce a apărut în calea mea, și s-a încheiat prin a lua prea multe lucruri în seamă, care mi-au dispersat concentrarea. Totuși, chiar și astăzi am nevoie de o auto-constrângere pentru a rămâne concentrat pe o sarcină și să nu mă lasă distrad de noile idei. Iar atunci când mă concentrez și îi dau afacerii mele tot ceea ce are nevoie, în mod special prezența mea, atunci văd succesul de departe!  – Jordan Younger (@balancedblondie), Founder of The Balanced Blonde, TBV Apparel, and author of Breaking Vegan

  1. Fiind un profesionist înainte de lansare

Nu petrece o mare parte de timp pentru a perfecționa părți ale unui produs care nu au fost nici măcar validate pe piață încă. Acest lucru conduce la o echipă mai puțin stabilă, bani irosiți, și adesea, o mai mică flexibilitate pentru a profită de idei mai bune ce pot apărea. În schimb, concentrează-te pe furnizarea de noi propuneri cheie ale produsului dvs., înțelegând faptul că „întotdeauna software-ul este 85% făcut”, și lansează un produs viabil și simplu, rapid. Petrece timpul și fondurile pe care le-ai fi petrecut gandint în exces înainte de  lansare, pe un feedback valoros din partea utilizatorilor timpurii. — Kevin Yamazaki (@kevinyamazaki), Founder and CEO of Sidebench

  1. Răspunzând la mesaje pe măsură ce apar

Gmail, Skype, Yahoo…în general vorbind, toate acestea ne fură timpul și distrag atenția de la ceea ce trebuie să facem. Mulți consideră mulți-tasking-ul că fiind o metodă productivă de a lucra, însă nu este așa! Obișnuiam să răspund la fiecare mesaj de îndată ce îl primeam, și am descoperit proiecte care îmi luau mult mai mult timp. Acum, verific e-mailul de două ori pe zi și îmi încurajez întreagă echipă să facă la fel. Alege un singur lucru foarte important pe care să lucrezi și oferă-i atenția necondiționată. Orice altceva poate aștepta. – Kong Pham (@simplepickup), Founder and CEO of Jumpcut Studios

  1. Fiind dependent de smartphone

Îmi iubesc iphone-ul dar să îl am constant în mână, 24/7 nu este productiv. Acum îl țin fizic departe de mine și utilizez un telefon mobil normal de-a lungul zilei. Ecranul este mic, și deși tehnic pot să instalez Facebook, Gmail sau alte aplicații, interfața neprietenoasă mă face să nu îmi doresc acest lucru. Pot încă folosi Uber sau Maps. Am reușit să îmi îmbunătățesc sănătatea personală astfel. — Phil Suslow (@philsuslow), Owener of Oznium

  1. Eșecul unei testări din timp și a luării unei măsuri imediate

La 3 luni după ce am lăsat Swannies – ochelari ce blochează trecerea luminii ecranului, vânzările s-au dublat după doar o mică schimbare: „Cei mai buni ochelari ce blochează lumina ecranului” pentru a „Dormi mai bine, arată mai cool.” A fost un simplu test pe care îl puteam face și de la început. Ne-am blocat în analize și am așteptat 6 luni pentru a încerca diferite pagini de vânzări, puncte cheie, cuvinte cheie sau titluri. Privind în retrospectiv, este mai bine să testezi ceva decât să te gândești la un lucru pentru luni de zile. Nu lansă o pagină de vânzări și apoi părăsește-o. Încearcă idei îndrăznețe – de nenumărate ori. — James Swanwick (@jamesswanwick), Founder and CEO of 30 Day No Alcohol Challenge

SURSA: www.businessinsider.com